31 May 2012

Assalamualaikum semua :)

Ninie nak story mory pasal cuti 2 minggu ni. Kay, memang lah ninie suke cuti ni kan sebab tak sekolah. Tapi tu lahh, bosan lah cuti ni takk pergi mane mane pon. Duduk rumah makan tidur main blackshot je. Ninie nak keluar, tapi taktahu lah nak keluar dengan sape. Almaklumlah, siapa lah ninie ni nak keluar dengan ninie kan. Hewhew x) Kawan kawan semua cadang nak keluar minggu depan. Habis minggu ni nak buat ape? Boleh gemuk ninie macam ni dah kalau hari hari makan tidur makan tidur :P Nak keluar hari hari duit takde. Pokai lah cuti ni ayah tak bagi duit :( Lain lah kalau ade orang nak belanje kan kan? Nak keluar dengan hubby ninie pulak kene tunggu sabtu ahad. Sebab hari lain semua dia kerja. Sedih :( Yelahh, carik duit nak tunang and kahwin kan? x) Suke suke. Okay lah. Ninie nak sambung main blackshot ninie balik. Haha, Bye youolls :*
Sincrely, Ninie 


Thanks For Reading :)