Daisypath Anniversary tickers

13 May 2012

BUAT PERANGAI LAGI


Malam ni ninie nak buat luahan hati. Kay, ninie sedih and sakit hati dengan F. Dia buat perangai lagi. Rasenye tak perlu lah ninie nak cakap dia buat ape kan. It's personal. Hari tu dia dah janji dengan ninie dia taknak buat lagi. Tapi hari ni dia buat balik perangai dia tu! Mane pergi janji awak sayang? Awak ada fikir perasaan saya tak? Rase kecewa tau bile janji tak ditepati je. Bukan sekali dua awak pernah buat saya macam ni. Dah selalu sangat awak buat saya macam ni. Kira untung saya boleh sabar dengan perangai awak. Saya taknak putus kan hubungan kita ni sebab saya sayang awak and kite dah lame. Banyak sangat kenangan kite bersama. Bukan senang saya nak lupekan awak. Tapi saya letih lah wakk. Salah saya lagi ke kalau saya buat semua ni demi kebaikan awak? Susah ke awak nak paham? Saya dah letih dah bosan dengan semua ni. Bile agaknya semua ni nak berakhir eh? Ya allah, tolong lah bagi aku petunjuk. Cekalkan lah hati aku untuk tempuh semua ni. Bagi lah kekuatan untuk aku agar tak menangis lagi di hadapan nya. Bagi lah petunjuk kepadanya agar dia berubah.


Thanks For Reading :)